Twitter, reklamverene daha fazla kontrol sağlayacak
Elon Musk’ın satın alınmasıyla birlikte büyük şirketlerin reklam verdiği Twitter’da reklam verenleri çekmek için yeni araçlar tasarlanıyor.
Reuters’in haberine göre Twitter, şirketlerin reklamlarını belirli anahtar kelimelerle paylaşmalarına izin veriyor. altındaveya üzerinde görünmesini engelleyebilecek yeni kontrol araçları sunacaktır.
Habere göre Twitter, şirketlere gönderdiği bir e-postada yeni araçların önümüzdeki hafta itibarıyla hayata geçeceğini belirtti.
Musk, Twitter’ı satın aldıktan sonra General Mills ve Pfizer gibi şirketler reklamlarını Twitter’dan çekme kararı aldı.
Bu şirketlerden biri olan Apple, daha sonra Twitter üzerinden reklam vermeye devam edeceğini duyurdu.
Twitter’ın sahibi Elon Musk, Apple CEO’su Tim Cook ile görüştükten sonra şirketin Twitter’da reklam vermeye devam edeceğini belirtti.
Apple’ın dönüşü
Musk, Apple ile ilgili yaptığı değerlendirmede, iPhone ve Mac bilgisayar üreticisinin Twitter’da reklam vermeyi büyük ölçüde durdurduğunu ve siteyi App Store’dan alıkoymakla tehdit ettiğini söyledi.
Musk, Apple’ı hedef alarak dünyanın en değerli şirketi ve en güzel reklamvereniyle savaş riskini göze aldığını, diğer şirketlerin ise Twitter’dan reklamlarını çektiğini sözlerine ekledi.
Bloomberg’in haberine göre Elon Musk, Apple’ın Twitter’da reklamcılığı “tamamen yeniden başlattığını” ve bunun dünyanın en etkili iki teknoloji şirketi arasında tırmanan savaşı daha da azalttığını belirtti.